FAQ
1. Jak wygląda proces rejestracji? Czy dostanę dane do logowania na platformę? Jak długo to trwa?
Abu rozpocząć współpracę należy się zarejestrować przez formularz dostępny na naszej stronie www.hurt.czasnabuty.pl. Rejestracja jest kilkuetapowa:
• Rejestracja przez formularz kontaktowy. Tutaj należy wypełnić wszystkie swoje dane potrzebne do stworzenia konta, jako załącznik dodać dokument potwierdzający prowadzenie działalności.
• Weryfikacja Państwa danych przez naszego pracownika.
• Włączenie dostępu do strony hurtowej. W przypadku chęci współpracy w modelu dropshippingu należy przesłać do nas maila, że są Państwo zainteresowani współpracą dropshippingową i wnioskują o dostęp do plików XML.
• Rejestracja przez formularz kontaktowy. Tutaj należy wypełnić wszystkie swoje dane potrzebne do stworzenia konta, jako załącznik dodać dokument potwierdzający prowadzenie działalności.
• Weryfikacja Państwa danych przez naszego pracownika.
• Włączenie dostępu do strony hurtowej. W przypadku chęci współpracy w modelu dropshippingu należy przesłać do nas maila, że są Państwo zainteresowani współpracą dropshippingową i wnioskują o dostęp do plików XML.
2. Jak wygląda integracja?
Po pozytywnym rozpatrzeniu rejestracji i włączeniu dostępu do strony, zamówienia można składać w tradycyjnej formie na stronie, przesłać do nas maila z prośbą o udostępnienie pliku XML, bądź CSV, albo o uzyskanie klucza API przeznaczonego do zamówień dropshippingowych.
Plik FULL - z ofertą aktualizowany jest raz na dobę i zawiera wszystkie niezbędne elementy takie jak: symbol, nazwę, opis, kod EAN, ilość, zdjęcia czy wagę.
Plik LIGHT - ze stanami zawiera wyłącznie te indeksy, których stan ilościowy zmienił się od czasu publikacji ostatniego pliku z ofertą. Jest to typowy plik różnicowy i jest aktualizowany co 4h.
Plik FULL - z ofertą aktualizowany jest raz na dobę i zawiera wszystkie niezbędne elementy takie jak: symbol, nazwę, opis, kod EAN, ilość, zdjęcia czy wagę.
Plik LIGHT - ze stanami zawiera wyłącznie te indeksy, których stan ilościowy zmienił się od czasu publikacji ostatniego pliku z ofertą. Jest to typowy plik różnicowy i jest aktualizowany co 4h.
3. Czy są pobierane dodatkowe opłaty? Czy jest minimum logistyczne?
Nie pobieramy żadnej opłaty za korzystanie z hurtowni. Nie ma minimum logistycznego, można zamówić nawet 1 parę.
4. Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak, w koszyku należy wybrać odpowiedniego kuriera, w zakładce Adres dostawy wybrać "Zmień punkt dostawy". W przypadku wyboru Paczkomatu należy pamiętać o "Zmień dane kontaktowe" i wpisać prawidłowych e-mail i numer telefonu do odbioru przesyłki.
5 .Czy akceptowane są zamówienia zagraniczne?
Tak, realizujemy zamówienia zagraniczne. Klientom zagranicznym nie udostępniamy modelu dropshippingowego.
6. Czy wszystkie produkty są opisane, czy mają zdjęcia, opisy, parametry itp.?
Wszystkie produkty posiadają parametry, zdjęcia i opisy, mają kod EAN (Jest to nasz wewnętrzny kod EAN).
7. Czy można korzystać ze zdjęć i opisów?
Tak, można korzystać z udostępnionych zdjęć produktów oraz opisów. Wymagamy tylko, aby nie korzystać z naszych banerów oraz zdjęć naszych modelek.
1. Czy obsługujecie szybkie płatności?
Tak, jesteśmy zintegrowani z iMoje, PayU, Visa i MasterCard. Można wykonać tradycyjny przelew i przesłać na maila potwierdzenie przelewu.
2. Czy obsługujecie wysyłki pobraniowe?
Tak, ale tylko w tradycyjnym modelu sprzedaży. Należy złożyć zamówienie przez stronę, wysłać do nas maila, albo zatelefonować, żeby zmienić zamówienie na pobraniowe.
Zamówień dropshippingowych nie wysyłamy za pobraniem.
3. Jak są wystawiane faktury?
Faktury są wystawiane 1:1, tj. 1 zamówienie – 1 faktura. Nie wystawiamy faktur zbiorczych. Po zrealizowaniu zamówienia, faktura jest wysyłana do Państwa na maila, nie dołączamy jej do przesyłki.
4. Dlaczego płatność przez Internet / kartą została odrzucona?
Przyczyny odmowy płatności online mogą być różne. Najczęstszą przyczyną są problemy techniczne, lub przerwy techniczne w systemie płatności. Jeśli pomimo kilku prób nadal nie możesz sfinalizować transakcji, skontaktuj się ze sprzedawcą.
5. Co to jest IBAN i BIC?
IBAN (International Bank Account Number – międzynarodowy numer rachunku bankowego) to liczba reprezentująca wszystkie numery banków krajowych. BIC (Business Identifier Code) to międzynarodowy znormalizowany kod bankowy, dzięki któremu bank jest jednoznacznie identyfikowalny na całym świecie.
1. Jaki jest czas realizacji wysyłki?
Jeżeli zamówienie jest opłacone do godz. 9 to wysyłamy go tego samego dnia. Późniejsze są wysyłane następnego dnia roboczego.
2. Z jakich firm kurierskich korzystacie?
Przesyłki polskie:
KURIER POCZTY POLSKIEJ - KURIER48 Z DOSTAWĄ DO PUNKTU - w przesyłce do 10 par przedpłata 9,90zł
KURIER POCZTY POLSKIEJ - KURIER48 Z DOSTAWĄ DO KLIENTA - w przesyłce do 15 par przedpłata 9,90zł, pobranie 15zł
FIRMA KURIERSKA DPD - w przesyłce do 15 par przedpłata 14zł, pobranie 17zł.
PACZKOMATY INPOST - w przesyłce do 5 par, przedpłata 9,90zł
Przesyłki zagraniczne:
Dla zamówień zagranicznych maksymalna ilość obuwia w jednej przesyłce: 5 par (Poczta Polska), 15 par (kurier GLS i DPD)
Czechy - 46,00 zł -GLS
Litwa- 62,00 zł- GLS
Słowacja- 46,00 zł- GLS
Luksemburg- 74,00 zł- GLS
Łotwa- 65,00 zł- GLS
Belgia -74,00 zł- GLS
Dania- 74,00 zł- GLS
Austria -62,00 zł- GLS
Węgry- 62,00 zł- GLS
Słowenia- 84,00 zł- GLS
Portugalia- 105,00 zł- DPD
Irlandia- 85,00 zł- DPD
Rumunia -105,00 zł- DPD
Estonia -75,00 zł- DPD
Francja -85,00 zł- DPD
Bułgaria- 99,00 zł- GLS
Holandia- 68,00 zł- GLS
Szwajcaria- 80,00 zł- Poczta Polska
Włochy- 85,00 zł- DPD
Chorwacja- 74,00 zł- GLS
Finlandia- 105,00 zł- DPD
Szwecja -85,00 zł- DPD
Hiszpania- 105,00 zł- DPD
Norwegia- 80,00 zł- Poczta Polska
Ukraina -80,00 zł- Poczta Polska
Rosja- 80,00 zł- Poczta Polska
Grecja- 155,00 zł- DPD
Białoruś- 80,00 zł- Poczta Polska
Albania -80,00 zł- Poczta Polska
Cypr -80,00 zł- Poczta Polska
Islandia- 80,00 zł- Poczta Polska
3. Czy obsługujecie wysyłki pobraniowe?
Tak, ale tylko w tradycyjnym modelu sprzedaży. Należy złożyć zamówienie przez stronę, wysłać do nas maila, albo zatelefonować, żeby zmienić zamówienie na pobraniowe.
Zamówień dropshippingowych nie wysyłamy za pobraniem.
1. Jak dokonać zwrotu towaru?
W celu zwrotu prosimy o przesłanie towaru wraz z formularzem odstąpienia od umowy na adres:
CZASNABUTY.PL
ul. Lotników Alianckich 17
68-100 Żagań
Koszt odesłania towaru w ramach odstąpienia od umowy ponosi kupujący.
CZASNABUTY.PL
ul. Lotników Alianckich 17
68-100 Żagań
Koszt odesłania towaru w ramach odstąpienia od umowy ponosi kupujący.
2. Czy istnieje możliwość bezpośredniej wymiany towaru?
Nie. W celu wymiany towaru konieczne jest dokonanie zwrotu oraz utworzenie i opłacenie nowego zamówienia.
3 .Ile mam czasu na zwrot towaru?
Można zwracać towar nie posiadający śladów użytkowania – do 45 dni od momentu wystawienia faktury (przykładowo towar, który się nie sprzedał).
4. Kto ponosi koszty związane ze zwrotem towaru?
Koszt odesłania zwrotu jest po stronie klienta (czyli można zbiorczo zwrócić wszystkie towary
i ponieść tylko jeden koszt przesyłki do nas).
5 .Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Należności zwracamy w ciągu 1-5 dni roboczych. Jest możliwość przekazania należności na saldo klienta, na poczet następnych zamówień. Prosimy taką informację zamieścić w formularzu zwrotu.
6 .Czy przyjmujecie zwrot od moich klientów (dot. dropshippingu)
Nie. Państwa klient powinien zwrócić towar do Was,a Państwo do nas. Nie przyjmujemy zwrotów od
Państwa klientów, z uwagi na to, że w paczce Klient nie dostanie faktury, nie jesteśmy w stanie
zweryfikować od kogo dany zwrot otrzymaliśmy.
9. Jak mogę reklamować zakupiony towar?
Reklamowany towar wraz z formularzem reklamacyjnym należy odesłać na adres:
CZASNABUTY.PL
ul. Lotników Alianckich 17
68-100 Żagań.
W ciągu 14 dni odpowiemy na reklamację i powiadomimy Cię e-mailem o jej rozpatrzeniu. Reklamacja Państwa Klienta w przypadku wystąpienia wady towaru podczas jego użytkowania – do 2 lat od momentu jego otrzymania. Koszt odesłania reklamacji jest zwracany po pozytywnym rozpatrzeniu. W przypadku odrzuconej reklamacji, towar zostanie zwrócony do Państwa, po czym wystawimy fakturę na koszt przesyłki zwrotnej. Zalecamy Klientom weryfikację zwracanych towarów przed odesłaniem do nas.
CZASNABUTY.PL
ul. Lotników Alianckich 17
68-100 Żagań.
W ciągu 14 dni odpowiemy na reklamację i powiadomimy Cię e-mailem o jej rozpatrzeniu. Reklamacja Państwa Klienta w przypadku wystąpienia wady towaru podczas jego użytkowania – do 2 lat od momentu jego otrzymania. Koszt odesłania reklamacji jest zwracany po pozytywnym rozpatrzeniu. W przypadku odrzuconej reklamacji, towar zostanie zwrócony do Państwa, po czym wystawimy fakturę na koszt przesyłki zwrotnej. Zalecamy Klientom weryfikację zwracanych towarów przed odesłaniem do nas.
1. Czy rejestracja na CZASNABUTY.PL jest płatna??
Nie, rejestracja jest całkowicie darmowa i przynosi wiele korzyści.
2. Zapomniałem hasła- jak mogę je odzyskać?
Podczas logowania wybierz opcję „nie pamiętam loginu lub hasła”. Po wprowadzeniu adresu e-mail podanego podczas tworzenia konta, wyślemy Ci wiadomość, aby utworzyć nowe hasło.
3. Czy mogę samodzielnie zmienić swoje dane?
Nie można zmienić danych bilignowych, są one przypisane do konta. Można samodzielnie zmienić adres dostawy.
4. Jak mogę usunąć moje konto?
Wyślij do nas wiadomość e-mail z prośbą o zamknięcie konta i usunięcie danych osobowych.
Wczytuje kartę produktu