Zwroty i reklamacje

ZWROTY/REKLAMACJE DLA KLIENTÓW HURTOWYCH

 

Zasady:

1) Gwarancja przedsprzedażna - w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego lub w przypadku pomyłki (np. w kolorze, rozmiarze) Klientowi przysługuje prawo do reklamowania towaru w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania;

2) Możesz zwracać towar nie posiadający śladów użytkowania – do 45 dni od momentu wystawienia faktury (przykładowo towar, który Ci się nie sprzedał);

3) Reklamacja Twojego Klienta w przypadku wystąpienia wady towaru podczas jego użytkowania – do 2 lat od momentu jego otrzymania;


Ważne: Do zwracanego lub reklamowanego towaru należy dołączyć informację, z którego zamówienia bądź numeru faktury pochodzi dany model oraz informację o przyczynie zwrotu lub krótki opis występujących uszkodzeń.
W przypadku zwrotu (pkt 2) odesłany towar zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy będzie przesłany z kompletną zawartością, a sam produkt będzie nieuszkodzony – pudełko nie powinno posiadać żadnych naklejek ani jakichkolwiek innych oznaczeń Klienta, również pisemnych.
Kod kreskowy powinien zostać nienaruszony.
Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.

Zakupiony towar należy wysłać na adres:

Shelovet Sp. z o.o.
ul. Lotników Alianckich 17
68-100 Żagań


Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz zwrotu dostępny poniżej, w wersji angielskiej i polskiej:

 

 

formularz_odtFormularz_zwrotu_PL

 

 

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do reklamacji i powiadomimy o sposobie jej rozpatrzenia.

Producent:
Kod producenta:
Gwarancja:
Zobacz wszystkie detale
Zamknij
Wczytuje kartę produktu
pixel